onsdag 10 september 2014

Träningsdagbok 2014

Inledning
Min tid på Gunnesborundan var 18:37. Mitt mål är minska min tid med 3 min. För att nå det här målet ska jag ge järnet under idrottslektionerna så att jag blir utmattad och springa två gånger per vecka.
1
Under Torsdagens idrottslektion spelade jag basket. Jag var helt utmattad när det var 10 min av idrottslektionen och spelade inte lika intensivt som i början. Jag tyckte att det var en bra och utmattande idrottslektion fast jag kunde vara lite mer aktiv under den sista delen av lektionen. 

2
Jag har sprungit en ungefär en halv kilometer. Det var väldigt ansträngde för jag sprang väldigt snabbt och stannade inte för att hålla ett högt tempo. Jag tyckte att det var en väldigt bra träning för jag kände mig piggare senare. Det kunde varit en lite längre sträcka men jag känner mig nöjd i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar