tisdag 29 april 2014

Praktik

Jag praktiserade på ett badhus.
Jag praktiserade med två andra anställda. Jag städade, vaktade polen, hjälpte till med att hålla i simlektioner och diskade. Det var väldigt trevligt där jag praktiserade alla var väldigt snälla och trevliga. När det var som tråkigast var det altid någon som kunde skämta lite. Det var väldigt varmt inne i badhuset och kvavt. Detta gjorde det väldigt det svårt att göra enkla saker som att tvätta golvet. Som tur var hade vi ett rum för anställda där vi tog raster och hade lunch där det var inte så varmt.

De som var anställda tjänade ungefär 15 000 till 20 000.

Jag hade inga problem under tiden jag jobbade där och jag skulle kunna tänka mig att jobba där för att de anställda var trevliga och hade roligt nästan hela tiden och för att arbetsuppgifterna jag gjorde var ansträngande men inte för jobbiga. Det var roligt att praktisera där och jag skulle inte välja det före skolan för att om jag var tvungen att jobba där behöver jag lön. Det jobbiga med skolan är arbetet hemma och det är lättare att jobba utan hemarbete. Jag skulle välja skolan före arbetet på badhuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar