fredag 9 november 2012

Shit happens


Shit happens 


Det börjar när jag går ut för att hänga med kompisar. När jag var på väg ditt  tittade jag på min mobil hela tiden.När jag kommer ditt ser jag alla mina kompisar. Efter som det var bara klockan 12 på morgonen gick vi till stan och gick i affärer. Sen går vi och spelar fotboll. Då var klockan 18:00 så vi var tvungna att sticka hem och äta men inte jag men jag gick hem ändå hem. När jag kommer hem äter jag och går jag och tittar på tv. När klockan är tio går jag och lägger mig men jag upptäcker att jag att jag har tappat min mobil för jag brukar ladda den på kvällen. Sen nästa morgon säger jag till min mamma. Hon kan inte göra något åt det så jag får låna hennes mobil den dagen till skolan. Det var en nokia som inte kunde göra något. När jag är  kommer till skolan är allt som vanligt.Sen har vi lektion och sitter och läser en. Sen ringer min mobil med en konstig låt som det är en katt som mjaoar och sånt. Det var jätte pinsamt. Jag var tvungen att gå ut och svara och det var bara min mamma som tittar om jag mår bra -_-.Jag kommer på något att säga för mina kompisar som att jag ska till tandläkaren eller något. Hela dagen går bra och allt är lungt men jag var konstig hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar